22 Şubat 2010 Pazartesi
0 yorum

İnsan Olma Olgusu

Bir kez daha kendimi tebrik ettim. Birçok kişinin gereksiz olarak gördüğü fiş inceleme operasyonlarımın sonucunu aldım. Bugün avcı, avını yakaladığını sanarken aslında ben avımı yakaladım. Konu kasiyerler, kasiyerlerimiz, insanın suratına bile bakmayan, çalışmaktan harab olmuş, sinir sitres yüklü, herşeyin sorumlusunu biz tüketiciler olarak gören, şimdilerde uyanıklarının da peydah olmasıyla daha da temkinli yaklaşılması gereken kasiyerler.

Bugün alışverişten eve döndüğümde fişi incelemeye koyuldum. Bi baktım ki Marlboro Gold 7 TL karşımda duruyor. İlk başta anlam veremedim almış olduğum ürünlerden biri olarak düşündüm. Bu zamana kadar sigara paketi almışlığım olmadığı için sigara paketi olabileceğini tahmin etmedim. Aldığım ürünleri tekrar inceledim yok. Dedim bu tamam sigaradır. Doğru süpermarkete hadi ismini de vereyim "Dia sa" Dedim fişimdeki bu ürün nedir? Sigara Hanfendi. Benim fişimde ne arıyor, ben böyle bir ürün almadım keza kullanmıyorum da? Yetkili hemen kasiyeri çağırdı. Adam tabii pişkin kafasında yalanları hazır. Dedim ben sizden bugün sigara aldım mı? Hayır almadınız. Eee neden bu benim fişimde görünüyor. Eee işte siz sıradayken arkadaki müşteri sigara almak istedi ben de geçirdim sonra parasını size verdim buraya tezgaha koydum anneniz gördü. Ağzım açık dinliyorum. Hemen yetkiliye önümde ve arkamda o sırada hiçbir müşterinin olmadığını böyle de bir durumun yaşanmadığını söyledim.(O ara nedense video kayıtlarını sormak aklıma gelmiyor) Hemen ordan " E ben kafama göre koymadım da zart zurt" Dedim yalan söylüyorsunuz. Hiçbir şekilde bunun bir açıklaması yok. Burada işler demek bu şekilde yürüyor anlaşıldı . Yetkili kişi zaten durumu anladı en başından beri. Hemen paramı verdi. Ama ben tabi doğal olarak sinirlendim. Ayak üstü resmen adam kazıklıyorlar. Gözüne kestirdiklerine hemen birkaç şeyi geçiriyorlar. Tabi bilinçli tüketici hemen bir şikayet mektubu yolladım. Bakalım onlar ne kadar bilinçli kurummuş, göreceğiz. Genelde bu tarz şikayetlerde çok fazla geri dönüşüm olmaz. O yüzden çok ümitli değilim. Bir de takıldığım nokta bu yaptıklarını nasıl içlerine sindirebiliyorlar. Gece eve gidip başlarını yastığa koyduklarında kafalarından hiç mi geçmiyor, ben bugün hırsızlık yaptım, haksız kazanç elde ettim diye. Din olgusuyla sormuyorum bunu. İnsan olma olgusu sorguladığım.

Edit: Hemen ertesi günü arandım. Özür mözür.  Tamam dedim ne diyeceğim...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer
Top