21 Ocak 2010 Perşembe
0 yorum

Sarı Sarı, En Güzeli Benim Sarı





















Sarıgül'ü ve müthiş yaratıcı ekibini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Fotoğrafta sarı atkısı ve sarı kravatı eksik olsa da açığı sarıya boyatmış oldukları güvercinlerle kapatmış kendileri. Nasıl fikir ama? Müthiş.

Buradan kendisine sesleniyorum. Eğer partisinin bir yaratıcı ekibi varsa ki tahminlerime göre henüz olamamış, ben talibim. Kendileriyle çalışmak istiyorum. O yaratıcı ekipte parlayacağıma yeni fikirlerimle ve dahiyane buluşlarımla partiyi iktidara bile taşıyacağıma eminim. Şimdiden seçim müziklerini bile buldum bir pırıltı söz konusu yani.

Farzedelim ki Sarıgül'ün yaratıcı ekibindeyim ilk iş olarak icraatlarım;

- Asla ve asla sarı atkının boyundan çıkmaması mümkünse yaz kış .

-Kendisine seçimlerde kullanması için bir de parti /seçim müziği ayarladım. Evetttttt Mahsun'dan geliyorrrrrr. "Sarı Sarı kimin halkı, en güzeli benim sarı." Sonrasında bulmuş olduğum parti müziğini paraya kıyıp Mahsun'a söyletmek. O yanık ses, o müthiş gırtlak nameleri, dillerden düşmeyecek.

-Kesin yaratıcı ekip akıl etmiştir ama yine de söylemeden edemeyeceğim. Mustafa Sarıgül'den tüm seçmenlerine miting alanlarında sarı gül dağıtılması. Seçmenler kapış kapış, halk güller uğruna galeyana gelmiş, coşmalar, alkışlar. Süper fikir, bayıldım.

-Yine paraya kıyıp ki kesin kıymamız gerekiyor, Mustafa Sarıgül'ün seçimlerden önce piyasaya sürülecek olan filmi. Çağan Irmak'ı ayarlayabilirsek "Mustafa Hakkında Herşey" filminin Sarıgül'e uyarlanarak çekilmesi. Aman allahım neyim ben böyle ya. Dahiceee.

-Sarıgül'ün sloganlarından biri olan "Ben sen yok biz varız" deyişini değiştirip gençleri de etkileyebileceğimiz hepimizin sevdiği bir parçadan Şebnem 'den bir slogan hazırladım. "Ben sen o herkes aynı hikayede. Başı ve sonu aynı gerisi farklı." İlk slogandansa daha gerçekçi ve daha net. Sizce de değil mi?

Görüldüğü gibi şimdilik paylaştığım fikirlerim bunlar. Hepsini sizinle paylaşıp işe girdikten sonra boş boş oturmak istemiyorum. Sarıcakla kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer
Top