29 Aralık 2008 Pazartesi
0 yorum

Yoksa Ben Miyim Anormal

Nasıl yani herşey normal de ben miyim bir tek anormal (üstadımdan alıntılarımla:)

yok öyle bişeyyy beni okuyan a dostlar....

hepiniz anormalsiniz tırnak içinde hepimiz anormaliz !!!!!

sadece bazılarımız normal gözükmeye çalışan kendini normalliğe adamış din kardeşleri (din kardeşleri mi nasıl yani ?--sorgulama )

neyse konunun özetine gelirsek;

hayatta anormal şeyler oluyor...

savaşlar (ki gün itibariyle filistin yine filistin olduğuna bin pişman modda ),açlık (afrika her geçen gün aç insanları açlıkla terbiye etmeye devam ediyor),susuzluk (bunu sadece kafiyeli olur diye söylemiştim fakat susuz bir geleceğin bizi beklediği aşikar-ki bakınız:küresel ısınma kendisiyle yakından akrabadır), ekonomik kriz (ben bu filmi daha önce izlemiş miydim?), küresel ısınma (akdeniz artık yazları kurak ve kışları yağışlı değil -yazları da kurak ,kışları da kurak),sapık toplum (hadi bunu ülkemizden bir örnekle hatırlayalım- pippa bacca dünya çapında hadi benim abartmam olmasın avrupa çapında bir kez daha bizi başarıyla temsil eden sapığın katlettiği güzel maceraperest).....

fazlası var ...serzenişim bitmedi

anormaliz
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer
Top